MOLT BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES
đ
COM US SENTIU AVUI?
SABEU QUIN DIA ĂS?
AVUI ĂS DIMARTS 26 DE MAIG!
- A VEUREE! PEGUEU UNA ULLADA AL QUE US HA PREPART EN MARC AVUI PER A FER PSICO!
- ENS RELAXEM?
RECORDEM AQUESTA POSTURA DE IOGA...
L'OCELL QUE VOL VOLAR
RECORDEM ABANS LES RESPIRACIONS DEL IOGA:
INSPIRAR -> AGAFAR AIRE I ENDINSAR LA PANXA
EXPIRAR -> AMOLLAR L'AIRE I RELAXAR LA PANXA
UNA PETITA MOSTRA DE L'EXERCICI...
INSPIREM QUAN VOLAM
EXPIREM QUAN ENS RECOLLIM CREUANT ELS BRAĂOS
TORNEM A INSPIRAR PER VOLAR
- I TAMBĂ PEGUEU UNA ULLADETA AL QUE US HA PREPARAT NA SARITA!
- UN JOC EL TENIU AQUĂ
- L'ALTRE JOC EL TENIU AQUĂ
- RECORDEU! ACABEM EL DIA AMB UN CONTE!
TAMBĂ FAREM UNA MIQUETA DE MEMĂRIA...
US ESTIMO MOLTĂSSIM!!!
NĂRIA.đ
FamĂlies! Us demano que siguin els propis nens i nenes els qui intentin llegir les publicacions i que facin les activitats per ells sols (sempre que sigui necessari, oferiu la vostra ajuda). Seria ideal que aponteu a una pissarreta o a un paper les rutines a seguir de cada dia, aixĂ els infants ho tenen mĂ©s accessible i fĂ cil de llegir. Per favor, seguiu fent hĂ bits i rutines d'higiene i alimentaciĂł. AixĂ com de recogida de material. Han de ser responsables en tot moment de les seves accion. Recordeu que Ă©s com si estessin a l'escola perĂČ des de casa.
US RECORDO QUE TOT el que us posem al bloc Ă©s totalment orientatiu. SĂłn recursos i recomanacions per a que els boixos i boixes no deixin d'estar en contacte amb l'escola i el seu dia a dia allĂ . Ăs difĂcil intentar dur la realitat de l'escola a casa, perĂČ precisamente per aquest motiu, ens hem de prendre amb calma tot quest procĂšs. Anau a poc a poc, sempre respectant el ritme del vostre fill o filla. Igualment, les activitats que us posem sĂłn per a que la majoria d'elles les facin de forma autĂČnoma, de vosaltres nomĂ©s necessiten que les expliqueu i ja estĂ .
SABEU QUE EM PODEU CONTACTAR QUAN VULGUEU AL MEU CORREU, PER QUALSEVOL DUBTE, INCOMODITAT, INTERĂS... nperez@ceipsantferran.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada