MOLT BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES
đ
COM US SENTIU AVUI?

SABEU QUIN DIA ĂS?
SIII, AVUI COMENCEM UN NOU MES!
EL MES DE....... ABRIL
I COM COMENCEM NOU MES, PER QUIN DIA COMENĂARĂ?
CLAR QUE SĂ, PER DIA 1!
AVUI ĂS DIMECRES DIA 1 D'ABRIL.
HEU VIST QUE AQUEST MES TENIM 2 ANIVERSARIS?
EL DE NA DOUAA QUE FA 6 ANYS DIA 11 I EL DE N'HUGO QUE FA 6 ANYS DIA 23!
QUĂ GUAAAAAAI!đđđ
- QUE US SEMBLA FER UN COLLAR O POLSERA? FA MOOOOLT QUE NO EN FEM EH?
SI TENIU BOLLETES O FORMES PER FER-HO A CASA JA SABEU! I SI NO EN TENIU US PROPOSO FER-HO AMB OBJECTES QUE TINGUEU PER CASA...
- BOTONS
- MACARRONS/CARGOLETS...
AH! I FIL O CORDETA FINETA PER PASSAR-HO.
ABANS D'ENFILAR-LO, PODEU PINTAR-HO. O SI HO VOLEU DEIXAR SENSE PINTAR, TAMBĂ QUEDARĂ BEN POLIT!
JO NO TENIA LES BOLLETES PER FER-HO, PER AIXĂ HO HE FET AMB CARGOLETS. HE ESCRIT EL MEU NOM I LLINATGE.
FamĂlies, el que es vol fomentar amb aquest tips d'activitat Ă©s seguir amb la coordinaciĂł ĂČcul-manual, aspecte molt important per a controlar la situaciĂł del cos en cada moment. TambĂ© es fomenta la lĂČgica, Ă©s a dir, els infants poden fer els seus collars i pulseres partiet des d'una premisa de seriaciĂł de colors o formes. O inclĂșs l'escriptura funcional ni natural, si volen escriure alguna cosa las macarrones o cargols.
- TENIU LES MANS BEN NETES? TOCA ESMORZAR IDĂO. AVUI FRUITETA!đđđ
- COM US VOLEU RELAXAR AVUI?
AVUI US HO DEIXO A VOSALTRES... QUE JA SABEU MOLTES MANERES DE FER RELAXACIĂ, A QUE SĂ?
- AMB LA NOSTRA CANĂĂ I EL MOCADOR
- MASSATGE DE LA PIZZA
- POSTURA DE IOGA
- CANĂĂ DELS MASSATGES DEL ANIMALS
- MASSATGE PER TOT EL COS AMB UNA PILOTA
TRIEU-NE UNA I GAUDIU AMB LA VOSTRA FAMĂLIA D'AQUEST MOMENT!
- FA MOOLTA D'ESTONA QUE NO ENS VEIEM, US ENYOREU MOLT SEGUR... JO A VOSALTRES US ENYOR MOLT MOLT MOLT!!
QUĂ US SEMBLA SI ESCRIVIU UNA NOTETA A ALGUN COMPANY O COMPANYA? LI POTS CONTAR COM ESTĂS, PER QUĂ L'ENYORES, LES GANES QUE TENS DE VEURE-LO O VEURE-LA...
JO LI HE ESCRIT UNA NOTETA A L'ALTRA MESTRA DE 5 ANYS, NA SARA LUNA! QUE FA MOOLT QUE NO LA VEIG!
RECORDEU COMENĂAR AMB UNA SALUTACIĂ I ACABAR AMB UN COMIAT, D'ACORD?
AHHH I ESCRIVIU EL VOSTRE NOM PER A SABER QUI L'HA ESCRITA!
FamĂlies, una altra manera de fomentar l'escriptura significativa i natural. Ăs un procĂ©s que surt d'ells i elles, els ajuda a reflexionar i pensar que Ă©s el que volen escriure. Recordeu-los que han de començar sempre amb un "Hola" i acabar amb una paraula de comiat. Que pensin a escriure el seu nom!
- QUE US CONTIN UN CONTE AVUI TAMBĂ, D'ACORD?
I FEIS UN DIBUIX DEL QUE MĂS US HAGI AGRADAT DEL CONTE!
ĂNIMS A TOTHOM!
US ENYOR MOLTĂSSIM I TAMBĂ US ESTIMO MOLTĂSSIM
NĂRIAđ
FamĂlies! Us demano que siguin els propis nens i nenes els qui intentin llegir les publicacions i que facin les activitats per ells sols (sempre que sigui necessari, oferiu la vostra ajuda). Seria ideal que aponteu a una pissarreta o a un paper les rutines a seguir de cada dia, aixĂ els infants ho tenen mĂ©s accessible i fĂ cil de llegir. Per favor, seguiu fent hĂ bits i rutines d'higiene i alimentaciĂł. AixĂ com de recogida de material. Han de ser responsables en tot moment de les seves acciona. Recordeu que Ă©s com si estessin a l'escola perĂČ des de casa.
US RECORDO QUE TOT el que us posem al bloc Ă©s totalment orientatiu. SĂłn recursos i recomanacions per a que els boixos i boixes no deixin d'estar en contacte amb l'escola i el seu dia a dia allĂ . Ăs difĂcil intentar dur la realitat de l'escola a casa, perĂČ precisamente per aquest motiu, ens hem de prendre amb calma tot quest procĂšs. Anau a poc a poc, sempre respectant el ritme del vostre fill o filla. Igualment, les activitats que us posem sĂłn per a que la majoria d'elles les facin de forma autĂČnoma, de vosaltres nomĂ©s necessiten que les expliqueu i ja estĂ .
SABEU QUE EM PODEU CONTACTAR QUAN VULGUEU AL MEU CORREU, PER QUALSEVOL DUBTE, INCOMODITAT, INTERĂS... nperez@ceipsantferran.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada