dimarts, 28 d’abril del 2020

MOTS ENCREUATS!

HOLA HOLA!đŸ€—đŸ§Ą

COM ESTEIS? COM VA ANAR EL CAP DE SETMANA?? COM VA ANAR LA SETMANA PASSADA? JA COMENÇAU A ESTAR ADAPTATS A LA RUTINA DES COLE A CASA?

QUEEEE, I COM US SENTIU?? 
JA HEU POGUT SORTIRR AL CARRER, EHH!!
QUE BÉ!!!! QUI DIIU AL CARRER, DIU TAMBÉ PER EL CAMP,...
COM HA ANAT??? 
US HA AGRADAT, A QUE SII? DE BEN SEGUR QUE HO NECESSITAVEU MOLTTT!! TANT VOSALTRES COM ES VOSTRES PAPISS!!

PRIMER DE TOT US VULL AGRAÏR, FAMILIES I NINS I NINES, PER TOTA LA FEINA QUE ESTEIS FENT!
HE REBUT ALGUNES FOTOS DE LES VOSTRES ACTIVITATS, 
COM TAMBÉ DE PART DE NA NURIA (QUE M'HO FA ARRIBAR)
I MITJANÇANT ES BLOG!
DONAR-VOS LES GRÀCIES PER TOT!!!
😊

Aquesta setmana us vull presentar una activitat que la volia possar en prĂ ctica (i espero que ho farem) i aixĂ­ ho anau prĂ cticant per quan estiguem tots junts! 

PREPARATS?

Nom del joc li direm:
MOTS ENCREATS!

ÉS UNA ACTIVITAT ATRACTIVA I VISUAL PER TREBALLAR AMB LES LLETRES QUE COOMPOSEN LES PARAULES.

MIRAU, MIRAU, UNA IMATGE VAL MÉS QUE MI PARAULES: 


ARA US SONA UNA MICONA MÉS?
SI, LA SETMANA PASSADA VOS-HO VAIG INTRODUIR AMB SANT JORDI.
A VEURE AVUI COM FEIEU!!

QUE NECESSITAM?

Com que sé que no tindreu les lletres de fusta que feim servir a l'escola, ho podeu fer vosaltres mateixos. Podeu agafar un foli i anar fent retalls iguals on escriureu bastantes vegades les lletres de l'abecedari.


Les podeu ordenar perquÚ uns sigui més fàcil a l'hora de buscar la lletra que necessitau.

COMENÇAM A JUGAR?

Començo posant el meu nom. Per exemple el meu seria: 


- Hi ha algĂș que pugui enganxar el seu nom de manera que aprofi una "A" de les meves?...
(Si no enteniu la meva pregunta, ho torno a provar).
- Hi ha algĂș que tĂ© una "A" com la meva DINS del seu nom? 
- Doncs, a veure com podem enganxar el teu nom amb el meu aprofitant la "A".

Un cop entĂšs, podeu anar jugant amb els papis, buscant on enganxar els noms que pensau. 

AAHH! Cal entendre que els noms es poden llegir verticalment. I que en funciĂł de la lletrs triada s'havia de construir el primer fragmeng del nom des d'amunt i la redta del nom cap avall. Per sort, tendrem els papis o germans grans que ens poden ajudar! GrĂ cies!!

Mirau, jo he fet un petit exemple amb els noms de diferents companys d'altres classes...


Espero que us vagi molt bĂ©! đŸ™đŸŒ

No us preocupeu si no vos surt, val? Ho començau a practicar a casa i sino, a l'escola ho acabarem d'aclarir en començar! 
Encara que segur que alguna coseta sortirĂ  segur! đŸ’Ș👏
Com ja sabeu m'ho podeu fer arribar tant a na Nuria com a mi: 
slorido@ceipsantferran.com

MOLTS DE BESITOOOSSS NINS I NINES! 😘🧡

US TROBO MOLT A FALTAR

SARA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada