MOLT BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES
đ
COM US SENTIU AVUI?
SABEU QUIN DIA ĂS?
AVUI ĂS DIMARTS 31 DE MARĂ
ĂS EL DARRER DIA D'AQUEST MES!
DEMĂ COMENCEM UN MES NOU, US ENRECORDEU QUE US VAIG DIR QUE COMENĂA PER LA LLETRA A? JA SABEU QUIN ĂS?... SI ALGĂ ENCARA NO HO SAP, DEMĂ HO SABRĂ!!
AAAAAI MIREU NA HANAE, NA DOUAA I NA JOANA FENT ELS SEUS CĂMICS! SĂN XULĂSSIMS BOIXES! QUINES HISTĂRIES TAN POLIDES QUE CONTEU!! SOU UNES SUPER ESCRIPTORESIL·LUSTRADORES!
- AVUI US PROPOSO UN REPTE, CREC QUE JA HEM COMPTAT TOT EL QUE TENIM PER CASA! PER AIXĂ PENSO QUE PODRIA SER BONA IDEA QUE FOSSIU RESPONSABLES D'UNA SĂPER MISSIĂ QUE HEU DE COMPLIR!
MIREU... US HEU DE POSAR LA MILLOR ROBA QUE TINGUEU PER EXPLORAR, INVESTIGAR, INSPECCIONAR... INCLĂS AMB TELES I MOCADORS TAMBĂ PODEU FER UNA SĂPER DISFRESSA!
ESTEU PREPARATS I PREPARADES? SĂ? DONCS... LA MISSIĂ ĂS...
- TROBAR 3 OBJECTES AMB FORMA DE RECTANGLE
- TROBAR 2 OBJECTES AMB FORMA DE TRIANGLE
- TROBAR 4 OBJECTES AMB FORMA DE CERCLE
- TROBAR 5 OBJECTES AMB FORMA DE QUADRAT
- AHHH, I UNA NOVETAT... 1 OBJECTE EN FORMA DE ROMBE!
TOT AIXĂ HO PODEU ENREGISTRAR EN EL VOSTRE FULL D'INVESTIGADORS I INVESTIGADORES, ESCRIVINT-HO I DIBUIXANT-HO.
MIREU, JO HE TROBAT AQUESTS OBJECTES PER CASA! ALGUNS M'HAN COSTAT UNA MICA TROBAR-LOS, PERĂ ALTRES HA ESTAT BEN RĂAAAPID!đ
ĂNIMS A TOTS I A TOTES, SEGUR QUE HO FEIS GENIAL, SOU UNS INVESTIGADORS I INVESTIGADORES TOTALS!đ
JA M'ENVIAREU FOTOS!!
FamĂlies, el que es pretĂ©n fer amb aquesta activitat Ă©s que recordin les figures geomĂštriques treballades a 3 i 4 anys. L'objectiu Ă©s que les representin font una reflexiĂłn sobre el nombre de costats que hi ha a cada figura. No nomĂ©s podeu fer l'activitat classifiant els objectes per formes geomĂštriques, sino que tambĂ© hi ha moltes mĂ©s possibilitats de classificaciĂł: per colors, mida, nombre de costats... tot plasmat a un paper per a que tinguin la comprovaciĂł i certesa, i aixĂ practiquin la lectoestriptura i segueixin treballant els nombres. A mĂ©s, podeu fer vosaltres mateixos les figures ajuntant diferents objectes: palillos, mulleres, bastones de les orilles... ĂS A DIR, LES POSSIBILITATS SĂN INFINITES!!
- PEGUEU UNA ULLADETA AL QUE US HA PREPARAT EN MARC PER A FER PSICO!
- MANS NETES? IDĂ.... A ESMORZAAAAAR! AVUI TOCA ENTREPĂđ
- AVUI PER RELAXAR-MOS UN PROPĂS QUE AGAFEU UNA TELA O MOCADOR QUE TINGUEU A CASA I FACEU EL MASSATGE RELAXANT QUE FEM A LA CLASSE. PERĂ AQUESTA VEGADA HO HAUREU DE FER VOSALTRES O QUE US HO FACI ALGĂ DE LA FAMĂLIA. PENSEU QUE HEU DE FER CANVI EH!
RECORDEU:
- ENS TOMBEM A TERRA PANXA A L'AIRE AMB LES CAMES ESTIRADES
- TANQUEM ELS ULLS
- ENS RELAXEM MENTRE ENS PASSEN EL MOCADOR PER TOT EL NOSTRE COS
I AMB QUINA CANĂĂ HA DE SER? DONCS AMB LA NOSTRA CANĂĂ PREFERIDA DE LA RELAXACIĂOO!đ
- ANEU A VEURE QUE US HA PREPARAT AVUI NA SARITA! SEGUR QUE ĂS SĂPER DIVERTIT, COM SEMPREEEE!!đ SĂN DOS JOCS! CLIQUEU AQUĂ PEL PRIMER I AQUĂ PEL SEGON.
- EP! I LES VOSTRES PLANTETES? COM VAN? ES VEU ALGUNA COSA NOVA? HAN CANVIAT DE COLOR? ESPER QUE LES ESTEU CUIDANT MOLT EH...!đ±đ QUAN TORNEM A ESCOLA LES HEU DE DUR!
QUĂ US SEMBLA SI ESCRIVIU AL VOSTRE DIARI COM VA EVOLUCIONANT LA PLANTA?
PENSEU EL QUE HEU DE POSAR AL DIARI, NO?
- LA DATA D'AVUI (DIA DE LA SETMANA, NOMBRE, MES DE L'ANY I ANY)
- ESCRIURE ELS CANVIS QUE HEU POGUT OBSERVAR DE LA PLANTETA
- FER EL DIBUIX AMB DETALLS DE COM VEIEU LA VOSTRA PLANTETA
FamĂlies, Ă©s important que segueixin el ritme de creixement de les plantes, no sols per la cura i estima propera a la natura, sino tambĂ© perquĂš amb el diari es promou i s'avança amb l'escriptura funcional, significativa i natural. AixĂ com es potencia la situaciĂł espai-temporal de cada moment.
- AAAAH, NO US OBLIDEU DEL CONTE D'AVUI!
MĂS COSETES VOSTRES DEL QUE ANEU FENT A CASA!
UNA SĂPER ABRAĂADA ESTIMATS I ESTIMADES. US ESTIMO!
NĂRIA đ
FamĂlies! Us demano que siguin els propis nens i nenes els qui intentin llegir les publicacions i que facin les activitats per ells sols (sempre que sigui necessari, oferiu la vostra ajuda). Seria ideal que aponteu a una pissarreta o a un paper les rutines a seguir de cada dia, aixĂ els infants ho tenen mĂ©s accessible i fĂ cil de llegir. Per favor, seguiu fent hĂ bits i rutines d'higiene i alimentaciĂł. AixĂ com de recogida de material. Han de ser responsables en tot moment de les seves acciona. Recordeu que Ă©s com si estessin a l'escola perĂČ des de casa.
US RECORDO QUE TOT el que us posem al bloc Ă©s totalment orientatiu. SĂłn recursos i recomanacions per a que els boixos i boixes no deixin d'estar en contacte amb l'escola i el seu dia a dia allĂ . Ăs difĂcil intentar dur la realitat de l'escola a casa, perĂČ precisamente per aquest motiu, ens hem de prendre amb calma tot quest procĂšs. Anau a poc a poc, sempre respectant el ritme del vostre fill o filla. Igualment, les activitats que us posem sĂłn per a que la majoria d'elles les facin de forma autĂČnoma, de vosaltres nomĂ©s necessiten que les expliqueu i ja estĂ .
SABEU QUE EM PODEU CONTACTAR QUAN VULGUEU AL MEU CORREU, PER QUALSEVOL DUBTE, INCOMODITAT, INTERĂS... nperez@ceipsantferran.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada