MOLT BON DIA ESTIMATS I ESTIMADES
đ
COM US SENTIU AVUI?
SABEU QUIN DIA ĂS?
AVUI ĂS
DIMARTS 24 DE MARĂ!
I SI AVUI SUMEU ELS GOTS PETITS I ELS GOTS GRANS QUE TENIU A CASA? AQUESTA SUMA SERĂ UN POQUET MĂS COMPLICADA... PERQUĂ SEGUR QUE SORTIRĂ UN NOMBRE MOLT GRAN! (FAMĂLIES, SI VOLEU REDUIR EL NOMBRE DE GOTS DE CADA MIDA, HO PODEU FER SENSE PROBLEMA, AIXĂ FARAN EL CĂLCUL MENTAL DE FORMA AUTĂNOMA)
QUĂ TOCA AVUI?
1. PSICO!!
QUĂ BĂ!! A QUĂ SĂ??? EN MARC UN HA PREPARAT UNA SESSIĂ SĂPER XULA PER A QUE US MOGUEU I JUGUEU EN FAMĂLIA I SOBRETOT... US CANSEU MOLT!!
EP! RECORDEU A FER EL DIBUIX QUAN ACABEU DE FER PSICO EH? HEU DE DIBUIXAR EL QUE HEU FET I AL QUE HEU JUGAT I EXPLICAR-HO A LA VOSTRA FAMĂLIA!
2. RENTAR MANS I ESMORZAR.
RECORDEU ABANS D'ESMORZAR RENTAR-VOS LES MANS MOLT I MOLT BĂ I JA SABEU... A MENJAR! AVUI TOCA... ENTREPĂAAA!đ
3. AVUI FA MOLT DE VENT I TAL VEGADA PLOGUI!
JA SABEU, SI PLOU... POSEU-VOS L'IMPERMEABLE I LES BOTES D'AIGUA I SORTIU FORA A JUGAR AMB LA PLUJAđ§! (NO ME MATEU FAMĂLIESđ)
EH, PERĂ SABEU QUE TAMBĂ ES POT JUGAR AMB EL VENT? AH, QUE NO HO SABĂEU? DONCS SĂ!! MIREU...
SEGUR QUE PER CASA TENIU LES BRANQUETES DE L'ALTRE DIA, CORDES, TELES, CINTES O FIL GRUIXUT, OBJECTES METĂL·LICS... MIREU TOT EL QUE PODEU FER AMB ELLS:
- COMETES DE MĂ
SI NO TENIU CINTES, HO PODEU FER AMB FIL O AMB UN ALTRE MATERIAL LLEUGER I LLARG
- FER UNA DANĂA AMB TELES
- MĂBILS DE VENT
SI TENIU CLAUS, PERNS, O ALTRES ELEMENTS DE METALL... JA SABEU! CREAREU UNA MELODIA BEN POLIDA AMB EL MOVIMENT DEL VENT.
4. RELAXACIĂ!
FA UNS DIES QUE NO FEM LA RELAXACIĂ DEL ANIMALS... TORNAM A REPETIR? RECORDEU QUE HEU DE FER CANVI QUAN ACABA LA CANĂĂ I TORNAR A COMENĂAR! GAUDIU MOLT D'AQUEST MOMENT DE MASSATGE
5. SESSIĂ AMB NA SARITA!
SI CLIQUEU AQUĂ I AQUĂ PODREU VEURE QUE US HA PREPARAT AVUI NA SARITA, A MI M'HA DIT QUE US AGRADARĂ MOLT đ
6. ESCRIVIM AL NOSTRE DIARI PERSONAL?
EH, ESCOLTEU. COM VA LA PLANTETA QUE VĂREU SEMBRAR DIVENDRES? L'ESTEU CUIDANT? L'OBSERVEU...?
QUĂ US SEMBRA SI ESCRIVIU AL VOSTRE DIARI EL QUE HEU VIST AVUI DE LA VOSTRA PLANTA? SI HA CRESCUT, SI HA CANVIAT, SI TĂ UN ALTRE COLOR...
RECORDAU TAMBĂ A ESCRIURE AL DIARI LA DATA D'AVUI!!
FamĂlies, com podeu comprovar, seguim amb l'escriptura lliure i funcional. Sempre ha de tenir sentit per ells i per elles el que estan escrivint. Ens ho preen amb calma, hem de respectar el seu ritme. MAI LI FACEU LES LLETRES NI PARAULES. Ho han de fer ells i elles sols/es. Sempre els podeu ajudar si es queden bloqueas o bloquejades amb alguna lletra o paraula. PerĂČ deixeu que fluieixin i se'n sortiran.
7. ACABEM AMB UN CONTE?
MIREU... AVUI NO LLEGIRĂ NINGĂ CAP CONTE A NINGĂ... COM HO FAREM? DONCS MIRAREU I ESCOLTAREU UN CONTE TOTS JUNTS! QUĂ US SEMBLA?
EH, PERĂ NO ES VAL MIRAR-HO I QUAN ACABI JA ESTĂ... NO NO, ENTRE TOTS HEU DE CONTAR-VOS DE QUĂ ANAVA EL CONTE I CONVERSAR SOBRE ELL!
EL CONTE ĂS...
SIIII! L'OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR!
AQUEST US SABEU DE MEMĂRIA!! PER TANT, SHHTT, SILENCI, NO ELS HI CONTEU RES A LES VOSTRES FAMĂLIES! HO MIREU AMB CALMA I SILENCI... I QUAN ACABI, EN PARLEU!
AU IDĂ BOIXOS I BOIXES... UN DIA MENYS!
CUIDEU-VOS MOLT!
US ENYOR TAAAANT....
MOLTES BESADES I AFERRADES A DISTĂNCIAAAAA
NĂRIA đ
FamĂlies! Us demano que siguin els propis nens i nenes els qui intentin llegir les publicacions i que facin les activitats per ells sols (sempre que sigui necessari, oferiu la vostra ajuda). Seria ideal que aponteu a una pissarreta o a un paper les rutines a seguir de cada dia, aixĂ els infants ho tenen mĂ©s accessible i fĂ cil de llegir. Per favor, seguiu fent hĂ bits i rutines d'higiene i alimentaciĂł. AixĂ com de recogida de material. Han de ser responsables en tot moment de les seves acciona. Recordeu que Ă©s com si estessin a l'escola perĂČ des de casa.
US RECORDO QUE TOT el que us posem al bloc Ă©s totalment orientatiu. SĂłn recursos i recomanacions per a que els boixos i boixes no deixin d'estar en contacte amb l'escola i el seu dia a dia allĂ . Ăs difĂcil intentar dur la realitat de l'escola a casa, perĂČ precisamente per aquest motiu, ens hem de prendre amb calma tot quest procĂšs. Anau a poc a poc, sempre respectant el ritme del vostre fill o filla. Igualment, les activitats que us posem sĂłn per a que la majoria d'elles les facin de forma autĂČnoma, de vosaltres nomĂ©s necessiten que les expliqueu i ja estĂ .
SABEU QUE EM PODEU CONTACTAR QUAN VULGUEU AL MEU CORREU, PER QUALSEVOL DUBTE, INCOMODITAT, INTERĂS... nperez@ceipsantferran.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada